Basakparlar gazlı olduğu için sma comfort kullandık 5 ay 6 günlük oldu elimdeki mamalar bitince optiproya geçmeyi düşünüyorum bende. Comforttan memnunum bir de optipro deneyeceğim en azından her yerde var daha rahat olur benim için öteki türlü küçük yerde yaşıyoruz eczanelerde de olmuyor sürekli internetten sipariş ediyorum zor oluyor