Limn şimdi şöyle ben suni sancı ile doğum yaptım ve yine normal doğum istiyorum o acı dayanılması çok kötü bi durum olsa istemezdim sanırım tabi bi ara dayanamıyorum dediğimi hatırlıyorum doktora ama çok iyi dayandım şansım yaver gitti açılmalarım başladı. Bide suni sancı yiyip sezeryan olmakta var. Yani bu doğum komplike bi durum başına ne gelir bilemezsin ama eğer ki diyorsan hiç çekmeyim cebaretin varsa sezeryan ol. Ben bebek için raha sağlıklı olduğunu düşündüğüm için normal istiyorum ama farklı bi durumda sezeryan deseler yapabilceğimiz bişey yok tabiki