user1234321 İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi’nde doğum yapanlar var mı? Tek kişilik oda yokmuş sanırım, doktorlar çok iyi olduğu için orayı düşünüyorum ama konfor olarak nasıldır orası beni düşündürüyor. Orada doğum yapan varsa cevaplarsa çok sevinirim