Nurkl 14+2 yim ikili test yaptırdım sonucunu 2 hafta sonra kontrolde öğreneceğim. Ayda bir kontrole gidiyorum. Mide bulantılarım ve yorgunluğum geçti iştah artışım mevcut, evham yapıyorum çünkü ayda bir kontrol uzun geliyor, bebek hareketlerini henüz hissedemediğim için endişeleniyorum. İlkinde 25 haftalık ikiz gebelik kaybım olduğu için ekstra bir endişe söz konusu ben de, dua edip rahatlamaya çalışıyorum. Umarım sağ salim kucağımıza alırız🥰