Emiinex Merhaba arkadaşlar pazartesi günü şehir hastanesinde sezeryan günüm var bu hastanede sezeryan olan var mi acaba ? Nasıl geçti? doğumdan sonra neler oluyor? eşim yanıma gelebiliyor mu ? Kısacası nasıl oluyor anlatabilir misiniz?
Cinarsaitinannesi Emiinex geçen sene haziranda oldum ben doğum güzel geçti doğum sonrası odaya gelince hemen eşiniz gelebiliyor yarım saat yanınızda kalıyor sonra çıkarıyorlar benim ikinci doğumdu ve aşırı baş ağrım oldu karnımın ağrısını unutturdu tabi herkesin bünye bir değil sende baş ağrısı olmayabilir sürekli serum takıyorlar iğne vuruyorlar güzel ilgileniyor hemşireler
Papatya-35 Emiinex Allah yardımcınız olsun♡ bilgisi olanlar bizi de aydınlatırsanız çok iyi olur benimde doğumum o hastanede olacak inşallah merak ediyorum süreci
aylin__ Bende çok merak ediyorum 1hafta sonrada benim doğumum var ,sureç nasıl ilerliyor bilgisi tecrübesi olan varsa paylasabilirse çok sevinirim,Emine hanım rabbim yar ve yardımcınız olsun,dualarim sizinle,inşallah çok kolay ağrısız bir doğum süreci olur🤲
aylin__ Papatya-35 ben 11 Ağustos’ta doğumum olacaktı,ama 4 ağustosta acil doğuma alındım.,doğum hikayem profilimde🥹
aylin__ Zeliha_gny evet doğum yaptım elhamdülillah,profilimde doğum hikayemi paylaştım,ordan bakabilirsiniz🥹