kubuks Kızlar merhaba 37+5 haftalığım sırtımda çok şiddetli ağrı var eğilip kalkamıyorum kasığımda da var ama o kadar şiddetli değil doğum sancısı olabilir mi ?
Zeynepkab kubuks doğum sancısı girip çıkan bir sancı diyorlar sürekli değil 10 dakika da bir dakika gibi
Masalceylan kubuks belden girip kasiklara yayılıyorsa doğum sancıları olur ama sürekli olan bel ağrısıysa dinlenince geçiyorsa değildir
nurunuzgeldi Bel de oluyor diyorlar ama yine de hidiş nst baktırabilirsin doğum da olabilir acilden giriş yapın