umaybeng Merhabalar kızlar, ben şuan 22 haftalık hamileyim ama 20 haftadan beridir ayaklarım davul gibi oldu ve çok ağrıyor. Gündelik işlerimi bile yapmakta çok zorlanıyorum. Sizin ne zaman şişmeye başladı benim çok mu erken oldu bilemiyorum.
minikari umaybeng ben de 18 haftalığım ayak tabanım 1 haftadır çok ağrıyor sabah kalkınca sanki gece boyu yürümüş gibi
Miniboy umaybeng yani ayak şişmesinin haftayla ilgili olduğunu düşünmüyorum. Vücudunun yaptığı ödem, alınan kiloya vücudun verdiği tepki bence ayak şişmesi. 32 haftadayım şuan herhangi bir ödem yada ayak şişmesi yaşamadım.
Strongirl_ Valla bacım ben 13+2 yım ayaklarimi uzatmadan oturursam şişiyor hemen. Ben ne yapayım ağrıyor 😒