Seda0666 canım günaydın dün gece ağlayarak uyumuşum 🥲 pazartesi doktor kontrolümde doktorum ilk defa alttan muayene etti ve 1cm açıklığın var bu gece de gelebilir birkaç gün bekleyedebilir dedi. Ben umutlandım o kadar sevindim ki eve geldim hurma yedim, ananas yedim, sıcak duşa girdim, tüm evi çömelip elimle sildim, activating labor egzersizlerinin videosunu açıp izleyerek hepsini tek tek yaptım, yürüyüşe çıktım (zaten her gün 1 saat yürürüm) dedim ki kesin açılmam artmıştır gidip çarşamba günü tekrar muayene olayım. Hiçbir değişiklik yoktu doktor hâlâ 1cm dedi. Kafamdan aşağı kaynar sular döküldü o an sanki. Artık tahammülümün kalmadığını söyleyince doktorum istersen sezaryen ile alırım ama tam 39.haftanın dolmasını beklerim dedi ben şu an 38hafta 2günlük oldum. Ben de dedim ki o kadar beklersem vajinali denemek isterim dedim. Doktorum da yine aynı şeyi söyledi bu gece de gelebilir, birkaç gün bekleyedebilir dedi ama max 10 gün içinde geleceğini düşünüyorum dedi. Bir de benim doktorum 40.haftayı geçirmem riskler artıyor diyor. Suni sancı verir diye ümit ediyorum eğer bebek kendiliğinden gelmezse. Ama sizin durumunuz benimkinden iyi. Sizin nişanınız da gelmiş. Bende tık yok. Hatta hamilelik boyunca akıntım artmıştı sanki o bile kurudu. Yani durdu oradaki tüm aktivite benim gerginliğimden midir nedense. Yalancı sancı bile yok. Ağrı yok, sızı yok. Su gelmedi. Ne bileyim sadece tesadüfen 1cm açıklığım olduğunu öğrendim. Onun dışında her şeyi denesem de yok yani.