Nazzz1310 Progesteni fitil ve iğnesini kullanırken gün içerisinde de su gibi akıntınız oluyomu acaba suyummu siziyo yoksa akintimi ondan emin olmak istedim bilginiz varmi
262634nur Nazzz1310 hamılelıgımın en başından beri kullanıyorum benımde su gibi az mıktarda akıntım oluyor fitil fazlasını çıkarıyor normal
AyseKadioglu Nazzz1310 ben de gebeliğim başından beri kullanıyorum. Akıntı çok normal. Ben fitil koyunca 1-1.5 saat günlük ped takıp çıkarıyordum. İç çamaşırımı da günlük 1-2 kere değiştiriyordum ıslaklık durumuna göre. 8.5 aydayım çok şükür hiç enfeksiyon olmadım. ☺️
Ilayda1 Nazzz1310 bende hem iğne hem fitil kullanıyorum. Normal bence bende de aynısı oluyor. Hatta bazen acaba kanama felan mı oluyor diye korkuyorum hemen koşup bakıyorum 😌
Melo2 İlk zamanlar kullandım aşırı sıvı su gibi akıntısı yapıyor doktora da söylemiştim normal demişti fitil olarak kullandığımızdan içeriyi temizliyor hatta beyaz kağıt gibi oatçacıl bile gelicek korkulacak bişey yok ☺️
Nazzz1310 AyseKadioglu ilk beyaz akinti gibi gelio parça şekilde sonra gün içinde iç camasirimin ağı ıslanmış oluyo gene az gene o skeilde akintida oluyomu sizde
RNurr123 AyseKadioglu hala kullanıyormusunuz bende 8 aylık hamileyim doktor bugün verdi ama kullansammı diye düşünüyorum açıkçası
262634nur Nazzz1310 evet oluyor bende su zannedip korkmuştum başlarda ama ılacın kalıntısı gelıyor su gibi
AyseKadioglu Nazzz1310 Evet oluyordu. Ben fitili koyunca vaktim varsa 1 saat yoksa da en az yarım saat uzanıyordum veya ayaklarımı uzatarak oturuyordum. Hatta kanepede yatıyorsam ayaklarımı da yukarı kaldırıp yatmaya çalışıyorum Bu şekilde biraz daha az akıntı oluyor Fitili koyup hemen hareket etmeye başlarsam daha çok akıntı oluyordu
AyseKadioglu Nazzz1310 Evet oluyordu. Ben fitili koyunca vaktim varsa 1 saat yoksa da en az yarım saat uzanıyordum veya ayaklarımı uzatarak oturuyordum. Hatta kanepede yatıyorsam ayaklarımı da yukarı kaldırıp yatmaya çalışıyorum Bu şekilde biraz daha az akıntı oluyor Fitili koyup hemen hareket etmeye başlarsam daha çok akıntı oluyordu
AyseKadioglu RNurr123 ben 5.haftadan 36.haftaya kadar sürekli kullandım Şu an 36+2deyim Zararlı bir ilaç değil hatta bebeğiniz için faydalı bile Doktorunuz verdiyse kullanmanızı tavsiye ederim