arsesraa Kızlar bat 13 Ağustos. Yumurtlamamdan 3-4 gün önce ilişkim olmuştu. Yumurtlamadan iki üç gün sonra yüzümde birden çok sivilcelenme oldu normalde hiç olmazdı. Acaba hormonlardan kaynaklı mı sizde hiç oldu mu ya da gebelik belirtisi mi hiç bilmiyorum
Mariam1 arsesraa canim sivilce Regl de biliyor zaman yaklaştıkça çıkar ama ben hamyile zaman regl gunun geldiği zaman hep sivilce çıkardı ama bu 9 ayı devam etti
ozgeysr arsesraa bat 15 bende hic sivilcelenmem ama bu gunlerde inanilmaz sivilcelendim yumurta takibi yapmiyorum ama duzenli iliski oldu bu ay bat sonrasini beklicem bakalim hic bi belirtim yok
[silindi] Hamile olduğumu öğrendiğim hafta sonrasındaki birkaç hafta yüzüm sivilce doldu, adet öncesi de çıkar da bunlar baya baya fazlaydı, ilk gebeliğimde de öyle olmuştu
arsesraa [silindi] benim de aklıma o geldi yani acaba hormonlar yavaştan değişiyor da o yüzden mi oluyor
arsesraa babymom2026 hormoneldir muhtemelen diye düşünmeye başladım zaten her şeyi sürekli dinlediğim için vücudumda 😂
arsesraa Kızlar var mı sivilcenen hamilelik beklerken bende hala çıkıyor hiç böyle sivilcelenme olmamıştı şimdiye kadar
[silindi] Bende de son 1 haftadır sivilce artışı var. Yumurtlama döneminden kaynaklandığını düşünüyorum.
ozgeysr arsesraa bat 15 bende hic sivilcelenmem ama bu gunlerde inanilmaz sivilcelendim yumurta takibi yapmiyorum ama duzenli iliski oldu bu ay bat sonrasini beklicem bakalim hic bi belirtim yok