Cigdemmmm merhaba canım , kaç haftalıksın acaba . Malesef benim amnion sıvısıda bitmişti. Tahliller yapıldı ve bebeğimin böbrekleri iflas etmişti . Tanıdık prof ve doç gittim . Cok uğraştım bebeğimi kurtarmak için ama olmadı . Doğsada yaşayamaz dediler . Çünkü işetemediği için kalbinede vurmuştu bir süre sonra . Malesef 22 haftalık doğum yaptım ve kabettim bebeğimi . Ama bana şant bile kurtarmaz demişlerdi . Senin olayın tam olarak nasıl .