Kızlar merhaba , bugün klomene başladım 5 gün kullanacağımı söyledi ayın 11 inde doktora gideceğim eğer yumurtalıklarım gelişmişse çatlatma iğnesi olacağım. Yalnız bu Klomen günde kaç kere alınıyordu? Benim doktorum günde 1 tane alsan yeter dedi. Ayrıca pkosluyum. Bu süreci yaşayıp gebe kalan var mı lütfennnnn cevap verir misiniz 🥹🥹