Daisyy000 Jdkdkdldl 39+1 de planlı sezaryen oldum sancı vs yoktu 😬 Abimin eşi 43+3 e kadar bekledi,hala gelmeyince suni verdiler 2gun suni sancının ardından zahmet edip doğdu 😬
Esra11_10 Jdkdkdldl 😂yok ya benimki 37 de doğdu 34 de sancılar vardı ama serumla falan durdurmuşlardı çok hastaneye gidip geldi o 4 hafta içinde en son çıktı tosba😂
Melkay 39+0 bekliyoruz beklemeye devam ediyoruz kasılmalar yoğun baskılar şiddetli 40.haftayi geçeriz gibime geliyor