Sirinanne1 yani 33 e kadar belki düzelir dedi ama ben 31. Haftamdayım pek sanmıyorum alıştım artik ama hep tedirginim , wn önemli etken stres bence çok etkiliyor , eğilip kalkmak çok fazla ayakta durmak bana yasak ama bunlar hep kişiden kişiye değişiyor canım herkesin durumu farklı o yüzden sen yüreğini ferah tut ama kendine de çok dikkat et ben başta hamile değilmişim gibi hareket ettim bilmiyorum belki ondan belki yaşanması gerekiyordu ❤️