Bugün 20+6 yım. Detaylı USG de tek arter olduğunu öğrendim. Organlarımızda bir sıkıntı görmedi çok şükür Dr. 415 gr 25 cm boyumuz var çok şükür. Dr belki düşük doğum ağırlığı olur belki o da olmaz dedi. Başına gelen var mı burda da okudum biraz, özellikle vajinal doğum yapmak istiyorum başına bu durum gelip vajinal doğum yapan var mı veya sezaryen-vajinal kaçıncı haftada doğum yaptınız hanımlar