fesude Kızlar 7+5 haftalık gebeyim. iki gündür sol böbreğimde kas tutulması gibi ağrı var. Bu durumu yaşayan var mı ya da normal mi lütfen cevap yazın 😔
tazenne fesude ya benim de agrıyordu blyor musun. Benimki sağ böbrekti. Doktoruma sordum bebekle ilgisi yok dedi. Belki üşütmüşsündür sıcak havluyla kompres yap dedi. Klima da yatıyoz etkiliyor olabilir. Benim bikaç gün ağrıdı sonra sıcak tuttum geçti
Gul1402 fesude merhaba bende 8-9 haftalikken falan sol böbrek tarafin cok ağrıyordu özellikle ayakta kaldıkça. İdrar tahlili yaptık temiz çıktı . Üsutmusum o da kas ağrısı yapmış
ozlemm_ozz fesude ben 4+3 haftalık gebeyim. Benim de sol böbreklerimde ağrı oluyor ve gittikçe artıyor.
fesude tazenne ben de klima olabileceğini düşünüyorum ama bebekle ilgili olabilir mi diye de korkmuyor değilim açıkçası. Sıcak kompres deneyeyim. Teşekkür ederim 🙏
fesude Gul1402 ya umarım öyledir. Korkuyorum biraz. sıcak kompres önerisi geldi ama bi yandan sıcak uygulama diyen de var