Doktor cıkolata kistim olduğunu ve gebeliğe mani olabileceğini söylemişti. 3 ay sonra gebe kalamazsan gel dedi. 6 ay oldu gebe kalamadım henüz doktora da gitmedim. Aranızda bu tarz bir durum tecrübe eden varsa doktorlar hangi ilacı öneriyor, tedavi nasıl ilerliyor bilgi verebilecek olan var mı? Horman da kullanmak istemiyorum. Bitkisel tedavi var mı acaba diye merak ediyorum.
Sizi çözüme ulaştıran bir doktor varsa ismini de yazarsanız cok sevinirim.