2 aylık bir yavru kedimiz var bugün karma 1 aşısı yapıldı öğlen saat 1 civarında yaptırdık. Ama o saatten beri neredeyse sürekli uyuyor. Dokunduğumuzda ellediğimizde çok miyavlıyor ki dokunmamızı istemiyor zaten. Başına gelen var mı böyle ne yapmam gerekiyor ateşi yok bu arada