Aytkn Eylul0212 canım bende hem bulantı hem aşerme ikisi bi arada🙈ama çok kötü birşey ya ikisi bi arada inşlh en kısa zamanda şu mide bulantılarımızda geçer🙏🙏❤
Mehtapsato Melek1010 benim esim sehir disinda ve hamileligim nerde ise hepsini disarda gecirdi malesef alt katta bi komsum var benim aserdigim herseyi o aliyo ve beni hastaneye acile o goturuyo saolsun canim benim
ikicocuklubiranne Bitterinannesi aseriyorum diye bir site var orada neredeyse bütün meyveler mevcut 😊
ikicocuklubiranne Mayasey ben daha yeniyim 10 haftalık 😊 canım özellikle bir şey istemiyor ama rüyalarıma giriyor🤦🏼♀️ Üç-dört defa erik yiyerek uyandım eşim aldı ama mevsimi olmadığı için güzel olmuyor😊 hala erik görüyorum rüyamda
Mayasey ikicocuklubiranne valla ben de çok severim ama iyisi olmadan meyve sevmem. Erik yumuşak olmayacak mesela.. O yüzden beklerim mevsimini öyle yerim 🤗
mugece aman aşeriyorumdan bişey almayın.rezil şeyler gönderiyolar. buzlu gönderdikleri için +20 lira buz strafor parası alıyorlar.