Manolyaa_ 6 yıl önce sezeryan oldum, panik atak ve sinirli bir yapım da var. Hormonlar ve lohusalıkla birleşince zor zamanlar geçirdim. bence bu dönemde en ihtiyacın olan şey elinle sakin bir aile ilişkisi olacak, onun göğsünde dinlenmek, sırt sırta dayayıp bebeğini emzirmek. Bizim de o dönem aramız çok bozuldu. Ben çok kötü davrandım, eşim bana nasıl yaklaşcağını bilmiyordu onun için de hersey yeniydi. Ben tek mağdur ve hayatı değişen bennişim gibi davrandım. Çok yanlış yapmışım. Mesela sen yapmamaya çalışabilirsin. Ailen ne güzel yanında bu iyi, ancak yönetimi tamamen başkalarına verme, herşey toparlanacak ve üç kişilik sağlıklı bi aile olmak için sana ihtiyaç var, kendini salma 🫶🏻 iyiyi düşün, güzel geçecek inşallah.. bunlar içimden geldi yalnız değilsin çoğumuz aynı yoldan geçtik