Edarey birkaç gün önce 34+6 yken oldu aynısı. Şiddetli karın ağrısı giriyordu 3 4 saat devam etti. Mide bulantısı eşlik etti. Bi de soğuk soğuk terliyordum. Dayanamadım acile gittim sancı çıktı nstde ama doğum sancısı değilmiş. Serum verildi durduruldu sancılar geri döndüm. 35+2 yim şimdi herşey yolunda zaten haftam da erken az daha dursun ☺️he bu arada eve geldim ishal olmuştum bağırsaklar boşalınca ağrılarım şıp diye kesildi. Belki sizde de böyle olur.