Selam kızlar benimde son adet tarihim 18 Haziran normalde Suan 6+2 olmam lazım ama 5+2 olarak kabul etti geç döllenme dedi Dr. 28 temmuzda Bhcg 5080 idi. Kese var embriyo ve Yolk sac yok dedi. 11 Ağustos rand verdi. Benim kromozom bozukluğum var daha önce tüp bebek negatif ve bit kalbi duran bebeğim var. O yüzden çok endişeliyim korkuyorum sürekli ağlıyorum bulantım yok arada kaşık ağrım oluyor göğüslerimde hassasiyet var o kadar