İyi akşamlar. Kızım 15 aylık ve 18 haftalık hamileyim. İkinci bebeğim doğduktan sonra hayatımda neler değişecek hiç bilmiyorum. Yardım eden ve ya edecek olan kimse yok malesef. Şimdi ayda 4 defa yardımcı abla geliyor. Onun bana çokk yardımı dokundu. Bu şekilde rahatlıkla idare ediyorum. Ancak 2. bebeğim doğduktan sonra kızım nasıl bir psikolojiye giricek beni neler bekliyor hiç kestiremiyorum. Tecrübeli anneler beni aydınlatabilir mi ?☺️