Merhaba ben 1 hafta ilaç kullandım idrar yolu için tek dozluk şase ve antibiyotik olmayan hap ama tekrar idrar verdim yoğun 24 adet bakteri görünüyor idrarda yanmalarda devam ediyor pazartesi randevum var bebeğe bir zararı olurmu suyuda çok içmeye çalışıyorum bu arada 7+1 haftalık