Dün muayenem vardı az bir miktar sancı çıktı doktor alttan muayene etti açılma yok dedi acile yolladı orda da alttan muayene edildim serum verdi tekrar baktılar sancılar düşmüş tamam diyip yolladı ama akşam kahve rengi akıntı geldi iki kere bugün öğlen de geldi az bişi ara ara geliyor yani bu nişan mı demek yoksa muayene sonrası gelen bişey mi