Seymatrkay Ay kurban olurum Maşallah 🥰 Ben de isterim yani kızımın bana Duru Ravza oğlumun bana Mert Efe deyin demesini Çünkü dediğiniz gibi o isimleri kullanmayacaksak neden koyuyoruz 3 isim 4 isim olanlar var o kadarına da karşıyım ama iki isim koyuyorsak ki uzun isimler değil Bu arada Bizimkiler Hani onlarla seslenmeliyiz Bence o şekilde düşünüyorum mesela eşim bunu yapmıyor açıkçası diyorum onları Hatta şu an bile sorduğumuzda Sizin adınız ne diye iki isminde söylerler her zaman soy isimlerine kadar o şekilde aşılamak dediğiniz gibi Bence en güzeli🌸