Kızlar ben bi kaç konu açmıştım. Daha önce hamileyken kötü bir hastalık sebebiyle bebeğimi kaybetmiştim sonrada kimyasal gebelik yaşamıştım. Bugün şehir hastanesine gittim kadın doğuma. Ona durumu anlatıp tüp bebek yaptırmak istediğimi söyledim kendisi beni infertilite bölümüne yönlendirdi. Oradada elime bir kağıt verdiler bu tahlilleri yaptır gel dediler. Rahim filmi, vajinal ultrason, kan tahlilleri, sperm testi. Sonra sana uygun tedavi şekline doktor karar verir dediler. Ben daha tüp bebek doktoruyla konuşmadım. Ama bu sürece kesin olarak girmişmi oluyorum