Mervenin ben gittim çok umutla gittim , benim ilk gebeliğim bebeğimin kalp atışlarının durmasından sonlandı. Ona gittiğimde kan değerim 18.000lerdeydi, 4 haftalık dedi ama bebeğin kalp atışı yok dedi, kürtaja almamız gerekiyor seni dedi, perinatoloji uzmanı çağırdı o uzman 3 gün bekleyelim ama kalp atışları olmayacak dedi, gittiğimde cumartesi idi Salı’ya bana hastane adından tutun herşeyi belirledi. Bende kendisine çok umutla gittim dünyam başıma yıkıldı bana söylediklerinden , onu dinlemedim Salı günü gelmeyeceğimi 1 hafta daha bekleyeceğimi söyledim, bana beklemeniz gereksiz dedi..😡1 hafta sonra başka doktora gittim , İstanbul Anadolu yakasında oturuyorum Avrupa yakasında ablamın doktoruna gittim bebegim o zaman 6haftalık olmuştu ve biz kalp atışlarını duyduk , ultrasonda gördüm o kalp atışını, ilk bebek kalbi durduğundan 10haftaya kadar hep kontrole gittim , ve kendisine bebeğim kalbinin attığını bir sıkıntı olmadığını söyledim bilerek bana dediği ultrason cihazından kaynaklı olabilir dedi😡 ve birdaha asla takip etmedim bu olay öncesinde tavsiye ve yorumlar takip üstüne gittim Erhan beye sonra takip etmekten vazgeçtim resmen benimle dalga gecer gibi ultrason cihazından kaynaklı olabilir dedi😡😡😡 şuan 13+5 günlük hamileyim çok şükür bana o söylediklerinden sonra bebeğimin kalp atışlarını duyana kadar dünyam başıma yıkıldı😔 benim talihsiz bir olayım bu
Oldu birdaha gitmem ve takip etmem asla. Ben hikayemi paylaştım sizinle her hastası bir olmayabilir benim için çok kötü bir tanışma muayene oldu