Mükemmel Annişler selaamm 🥰 kızımın adı Aden Lina eşimle beraber koyduk adeni ben linayı eşim istedi şimdi oğlumuz olucak nasipse ama isme daha karar veremedik daha doğrusu hamile olduğumu öğrendim öğreneli erkek olursa Kayra Alp olsun adı diyordum ama eşim rüyasında birinin cemil diye seslendiğini duymuş o yüzden Cemil olsun istiyor ben kayra istiyorum dedik birbirimizi kırmayalım ama hangi şekli Aden Lina ile daha uyumlu karar veremedim… sizce hangisi??