AysuPolat asli0101 ay çok sevindim inanki 31 haftalık tı değilmi minik ayak parmaklı. Bende gebelik sarılığı oldum maalesef. 35+3 yetim bugün kan verdim cuma çıkacak acil sezeryan alacaklar çok tedirginim
asli0101 AysuPolat gebelik sarılığı mı ilk defa duydum hiç korkmayın allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kolay doğum nasip etsin
asli0101 AysuPolat merhabalar iyiyim teşekkürler biraz aksilikler yaşadık bebiş çıktı evde kilo aldırmaya çalışıyorum ev taşımak zorunda kaldım felan siz nasılsınız hamilelik nasıl bebiş nasıl
AysuPolat asli0101 gözünüz aydın çok sevindim bizde iyiz Şükür hala doğmadı bizim bebiş öyle yaz sıcaklarında sabırsızlıkla bekliyorum valla içim de sağlam yer kalmadı tekmelerden ne güzeldir şimdi evde farklı birseyler olması herseyi ilk kez yaşamak
AysuPolat asli0101 gözünüz aydın çok sevindim bizde iyiz Şükür hala doğmadı bizim bebiş öyle yaz sıcaklarında sabırsızlıkla bekliyorum valla içim de sağlam yer kalmadı tekmelerden ne güzeldir şimdi evde farklı birseyler olması herseyi ilk kez yaşamak