Mutlulukgeldi Kizlar yardim edin ne olur 24 haftalık gebeyim sol kasigim ağrıyor uzun zaman oldu hic kasik agrim olmazdi acaba tehlikelimi bebegim için
tugceis Mutlulukgeldi bende 28 haftalık hamileyim aynı şekilde bende de vardı doktorla görüştüm yorgunluktan olabilir rahmin genişliyor o yüzden de olabilirmiş
Kurall Mutlulukgeldi benimde Dr sürekli kasık ağrım oluyor canım adet ağrısı gibi 24 haftaligim bende dün kontrolum vardı doktorum normal olduğunu söyledi ama şiddetli olursa muhakkak gel dedi bence doktoru gitmelisin
Mutlulukgeldi tugceis 28 inde kontrolüm var doktora dicem bide ınternrtten bakiyorum bu haftalardan sonra erken doğum flan oluyomuş 😑😐😐
Mutlulukgeldi Kurall saol canm uzun zamn oldu ilk defa oldu bende ondan korktum boyle birden girdi 1 saate yakin agridi uzandm simdi biraz hafifledi😑
Mutlulukgeldi Elifkrts cok şiddetli olmamakla beraber bazen benimde agiryor işimi bitirdikten sonra uzaniyorum iyi oluyom sonra
Mutlulukgeldi Elifkrts aynen canim benimde oyle temizlik yaptigimda ağrıyor sonra dinlenmeye geçiyorum 3 saat faln ya uzaniyom yada oturym iyi geliyo☺