Gulcan_89 33 haftalık hamileyim ama bebek önden gidiyormuş 2 hafta. Suyumda fazlaya yakınmış. Karnım epey büyük. Normalde 38 haftada alacaktı ama erken doğum olabilir dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Biraz tedirginim açıkçası
Kvsr46kvsr Gulcan_89 bana beş hafta önde gidiyor, kafası ve bacakları aşırı büyük4 kilo dediler. Haftasını beklemeyelim riske atmaya hiç gerek yok diyip 35+6 da acil sezaryene aldılar. Bebeğim 2900 gr doğdu 😅 her kontrole gittiğimde önde diyolardı. Suyunun fazlalığı zamanla düzeliyor, şeker çok tüketmeyin yinede
mavideniz9696 Gulcan_89 yediklerinize dikkat edin ekmek hamurişi tatlı yağlı kızartma şeker gibi ve paketli gıdalardan uzak durun. Erken doğuma engel olursunuz biraz bu şekilde. Muhtemelen kötü besleniyorsunuz sebebi bu çünkü bunun🥹
Aysegul_ll Gulcan_89 ay oh hep aradığım posttu bu, benimde aynı şekilde karnım epeyce büyük çatlaklar desen her yerimde sıklaştı 33+2 yim ama bebetom 4 hafta önden gidiyor doktorum son kontrolde geçe bırakmak istemiyorum doğumunu dedi. Yediklerime dikkat edebildiğim kadar ettim düzenli yürüyüş yapıyorum ama nereye kadar bilmiyorum. Bebek iri ve uzun. Doktor 40 beklersek 4-5 kilo olur dedi. Normal doğum istiyorum sezaryen kafasında hiç değilim haftaya cumartesi yeniden kontrole gidicem doğum şeklini konuşucaz ama aklımda hep şey düşüncesi var acaba doktor suni sancı ile normal doğumu dener mi ? 37-38 de doğumu başlatabilir mi kafamda hep deli sorularrrr
Elifyslglu Gulcan_89 Aynı şeyleri yaşıyorum şu an tam 37 haftalığım hiç korkma cihazlar çok doğru ölçüm yapmıyor her konuda bende beklemedeyim şu anda bebek iri ve su fazlalığı olduğu için karnımı her görende çok büyük va saçma sapan yorumlar yapıyır bide onlarla uğraşıyosun
Gulcan_89 Kvsr46kvsr bebişin sağlığı nasıl şimdi? Küvöze aldılar mı? Dr diyet başlattı. En azından 35 haftayı görelim diye 🙏
Ebrunr Kvsr46kvsr aradaki kilo farkı çok değil mi? Yani 200/300 gr oynar anlarım ama bu biraz fazla geldi
Aysegul_ll mavideniz9696 ahh doktor bana da dedi bende dikkat ediyorum ama elimde değil bazı öğünlerimde misafirlikte olsam bile az yiyorum zaten şekerim çok düşük benim dayanmakta zorlanıyorum çoğu zaman başım dönüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum 1 hafta sonra kontrol var doğum şeklini konuşucaz benim bebetom da çünkü 3-4 hafta önden gidiyor kilo boy fazla
Gulcan_89 mavideniz9696 şeker yüklemesi temiz çıkınca dikkat etmedim açıkçası. Meyve, tatlı, hamurişi.. yedim. Dr diyete başlattı 35 haftayı görelim en azından diye
Gulcan_89 Aysegul_ll bende 33+2 yim. İlk doğumum sezeryan yine sezeryan olacam. Anne karnında ne kadar kalsa o kadar iyi diyorum. Küvözde kalsında istemiyorum. 2. De daha rahat olurum diye düşünüyordum sona yaklaştı tedirginlikle başladı 😬
mavideniz9696 Aysegul_ll maalesef benim de suyum fazla. 10 gün tatilde çok kötü beslendim hemen artmış doktor baya bir kızdı 2-3 haftadır dikkat ediyorum şimdi bakalım haftaya randevu var inşallah azalmıştır biraz. Ama gerçekten dikkat etmek çok zor yediklerine hayatımda hiç kilo problemi olan bir insan olmadım şu an çok iyi anlıyorum o insanları
Aysegul_ll mavideniz9696 bende asla sezaryen olmak istemiyorum ama benimde boy ve kilo yine önden giderse doktorum ne düşünür bilmiyorum dikkat ettikçe ediyorum ama normal açlık şekerim bile 50-60 larda tokluk şekerim 80 çıkıyor. Şeker yüklemesi yaptırmıştım temiz çıkmıştı çok düşük olduğu için canım inanılmaz tatlı atıştırmalık vs istiyor meyve ile geçiştireyim diyorum doktor meyveyi de azalt diyo napıcam bilemedim.
Gulcan_89 mavideniz9696 hepte dikkat edilmiyorki 😞 10 gün dikkat etmediniz diye mi arttı biranda? Diyete başlattı dr. Yiyecek bişey bulamıyorum 😀
Gulcan_89 Elifyslglu ya banada öyle diyorlar. ikiz gebelik mi, doğum yaklaştı heralde… 33+2 yim ama karnım 38 filan. Kilo olarak önde gidiyor ama doktorda su fazlalığından dolayı kiloyu fazla ölçüyor olabilir dedi
Aysegul_ll Gulcan_89 normal doğum zorluğunu ve kolaylığını gördüm sayılır.. geçen gece hafif sancımla beraber acil olarak nst ye alınmıştım doğumhanedeydik ve bir duvar ötemde normal doğum vardı kadın 20 dk boyunca direndi etti sonra benim nst bitti kalktım bi baktım kadın da kalkmış koridorda yürüyor annesine kocasına sarıldı bebeğine bakıyordu
Elifyslglu Gulcan_89 Evet kesinlikle su fazlaya kilo faxla görünebilir ,gerçekten ölçtükleri gibide olabilir ama bu sıcaklarda büyük karınla çok zor gerçekten çok fark ediyor karnın büyüklüğü
48sibel Gulcan_89 ben karşılaştım gebelik şekerim vardı 2sinde de . 2. Suyum fazla idi karnım çok buyuktu bebek iri idi 38 e kadar şükür sıkıntı olmadı ama karnımla çok zorlandım dikkat et bol dinlen ağır kaldırma yorulma erken doğum riskini tetikleyici şeylerden uzak dur beslenmene acilen dikkat et daha zamanın var çünkü
Gulcan_89 48sibel neler yediniz içtiniz peki? Meyve , tatlı, hamur işi, ekmek makarna, pilav… bunları yeme dedi. Ne yiyeceğimi sapıttım ☺️ yaz mevsimi karpuz kavuz çekiyor canım ama yiyemiyorum 😞
48sibel Gulcan_89 vallahi aynen dediklerin canım çok dikkat etmen lazım. Ekmek şekerli tatlilar seker oranı yüksek meyveler hamur işi makarna pilav vs. Protein ağırlıklı ekmeksiz yeşillik salata vs şeyler tüket. Yürüyüş yap bol bol. Kavun karpuz seker oranı çok yüksek Bn sadece elma yiyordum deli gibi meyve yiyesim geliyordu
Gulcan_89 Aysegul_ll kimine kolay kimine zor oluyor işte. Vajinal sezeryan farketmez. Yeter ki sağlıklı bir şekilde vakti geldiğinde kucağımıza almak nasip olsun 🙏
tahamommy Gulcan_89 ayy aynısını banada dediler 28. Haftada, 3 hafta biraz dikkat ettim bebek haftasına uyumlu hale geldi ama suyu hala fazla parmaktan şeker ölçümü yapıyorum ama arada tatlı yiyorum karbonhidratı kestim 🥲