Sonbir12 ödem bendede oldu. Ayaklarımın şişkinliği bbugün geçti diyebilirim. İlk sezaryenimde olmamıştı ama bunda tuhaf şekilde şişti. Meme ucunu nemli tut, emzirdikten sonra minik bi buzdolabı poşeti kesip sütünle ıslanıp meme ucuna bırak. O hem iyileştrir hem de nemli tutar. Meme ucunu tam kavradığından emin ol yoksa acır ve yara olur ❤️