Mlkks Arkadaşlar merhaba fitille normal doğum başlatıp memnun kalan var mı artıları eksileri nelerdir?
nurunuzgeldi Mlkks arkadaşım doğurdu suni sancı bebeği strese sokuyor galiba bunda olmuyor bilmiyorum bana da bugün uatış verildi yapmak istediler de korktum çıktım
Sevgii_ Mlkks benim doğumum fitille başlatmışlardı öğleyin 12de taktılar saat 4te 6 cm olmuştu açılma tam o sırada sancı hissetmeye başlamıştım ama sonrasında çatı muayenesinde uygun olmadığı için sezeryana alınmıştım devamını bilemiyorum bu yüzden