İlk bebeğimde bir iki gün sadece peceteye kahverengi leke şeklinde geliyordu. Sonra geçti. Şimdide gebeliğimi dün öğrendim ve lekemde dün geldi bugün sabaha kadar peceteye geldi sonra gelmedi. Birde Nisan ayında kanamalı düşük yaşadım her lekede acile gittim rengi kahverengi ve bir ped i doldurmayacak derecedeyse normal karşıladılar sadece betaya bakıp gönderdiler.