Fograt @Oznurdream-123 @NihanBurak ilk haftalarda kız demiştiniz bildiniz çok teşekkürler bir kızımız olacak ☺️ @Elamomy @Sevdam74 @Buse4161 @bahar8 çoğunlukla erkek yorumu yapılmıştı yine de teşekkürler ☺️
Zarifee Fograt ikili tarama testinizde beta kaç yazıyor acaba 50 nin altı erkek üstü kızmış sızde doğru mu cıktı bakalım
minikari Zarifee doktorum 12. Ve 16. Haftalarda kız dedi 16 da %100 kız dedi ama ben yine de detaylıyı bekliyorum 15 gün sonra detaylı randevum var 🌸
minikari Zarifee galiba 16. Haftadan sonra söylüyorlarmış tabi doktordan doktora da değişiyor Çok cinsiyet değişti başlıkları görüyorum ben de o yüzden en net detaylıyı bekliyorum 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah
omur0607 Fograt kaçıncı haftada yapılıyor, ücreti nedir birde kaç günde belli oluyor test. Baya sordum ama bir kerede olsun dedim 🙂