Aysllllm 3 cm açıklığı olan arkadaşlar sizde durum nasıl???ya da kaç gün sonra doğum yaptınız ???şu an için sancım yok doktorum pazartesi gel suni sancı verelim dedi ama kabul etmedim perşembeye kadar beklicez kendi sancımın gelmesini..
beyzanur99 Aysllllm bizde 37+5 olduk bugün sabah hafif pembe akıntı geldi doktora gittim 1 cm açıklık dedi nst takibi yapalım deyip eve gönderdiler ben de merak ediyorum bebiş ne zaman gelir acaba 🤔
Aysllllm Elfo bana bol yürüyüş yap dedi doktor..ama hafiften ağrı girmeye başladı sanki bana ..beklenen gün bugün olabilir belki benim için 🙈
Aysllllm firdevsbl hurma ananas yiyorum evet…yürüyüş de bilmiyorum yapmaya gerek kalmicak galiba hafiften ağrı girmeye başladı gibi sanki
Ezgi0808 Bolca merdiven inip çıkmak, squat hareketleri yapmak, pilates topunda esnemek, açılmasına yardımcı olur
firdevsbl Aysllllm ne güzel rabbim doğumunu kolaylaştırsın ♥️ sen yinede yürü ne kadar haeket o kadar iyi senin için hazırlığını yap duş falan al
Aysllllm firdevsbl doğururum sandım ama hâlâ yok..ama hiç yürüyemez oldum zor adım atıyorum neden böyle oldu acaba ???kasıklarımda çok baskı var
Gdeniz10 38+5 oluyoruz bizde yarın bugün yerleri sildim ellerimle aksak gebe yürüyüşü yaptım squat yaptım ve her yerim ağrıyor sancı gelip gitti az önce çok afedersiniz ishalim de benimkide gelmeye başlıyor herhalde
Aysllllm Gdeniz10 bana da geldi gitti sancı …hep tamam bu kez doğurucam işte diyorum yok ağrı sancı gidiyor🤦♀️ama yürüyemez oldum ben zor adım atıyorum çok fazla baskı oluştu bende