Kızlar 25+4 haftalık hamileyim bebeği hep solda hissediyorum elimi oraya koyduğumda hep çok sert bazen ayakta kaldığımda yol yürüdüğümde orası daha da sertleşiyor. Zaman zaman dinlendiğimde vs orası daha yumuşak şimdi bu yaşadığım kasılma mı yoksa bebek orda mı duruyor anlayamıyorum yaşayan var mı ?