Ley99 Merhaba 12. Hafta da 22 Temmuz Salı günü sabah kan verdim fetal test için hala cevap gelmedi hafta sonunu iş gününden sayıyorlar mı bilmiyorum İzmir de oturuyorum doktorumun muayenehanesi Alsancak’ta oraya gelip hemşire kan alıp gitti 10 gün +2 -2 dedi Bugün 9. İş günü hafta sonu da sayıyorlarsa 11. Gün halen cevap gelmedi sizler de nasıl oldu durum Bu testi kendi isteğimle verdim 25 yaşındayım doktor ikili testi yeterli olacağını söyledi ama o test güvenilir olmadığı için bunu tercih ettim test verilmeden önce ense kalınlığı ve burun bakıldı çok şükür ikisi de normal çıktı ama ben test sonucunu beklerken stres oldum yani
Larisabebegim Ley99 Sonucu doktora atıyor bazı firmalar herşeyiyle birlikte doktor size açıklıyor, o firmada yaptırmanızı doktor mu istedi? Eğer onun bilgisi dahilimdeyse ona atmış olabilirler, ama çıkmamıştır daha sonucunuz bence
AslanEge Ley99 çok enteresan olmuş gerçekten. Ben Bornova’da bir merkezde yaptırdım cumartesi kan verdim cuma günü çıktı sonuç 6 günde be hem bana gönderdiler hem doktoruma. Çok kötü bir yere denk gelmişsiniz
Ley99 Larisabebegim evet sonuç bana gelmeyecek doktoruma gidecekmiş bugün sekreterini aradım doktorumun gelmedi sonuç eli kulağındadır dedi, çoğu kişi 7.08 günde çıktı deyince artık sabrım iyice taştı yani hafta sonunda sayıyorlar mı acaba yarın falan çıkar mı bilemiyorum ya
Ley99 Larisabebegim evet o gün gelir herhalde insan gerçekten stres olup merak ediyor yani ne kadar şüpheli bir şekilde verilmese de