Kızlar doğum yapalı 7. Gün oldu sütüm hemen hemen bugün geldi diyebilirim yani bebekte bugün ritmik çekmeye başladı öncesinde iki emip duruyordu sanki boş emzik emer gibi , her iki memede 20 dk tutmaya çalışıyordum ama şimdi tek memede uyuyakaldı acaba doymuşmudur hafif sarılık değeri var oyüzden biraz ikilemdeyim doydu da mı emmiyor yoksa sarılık yüzünden mi diye