Gebelik öncesi beypazarıydı ki hala en sevdiğim odur aslında ama şu an unuttum içeriğinde bir şey hamileler için yüksekmiş, diyetisyenim ve instada gördüğüm bir diyetisyen de inişdibi markasını önerdi. Günde 1 tane içeceksen beypazarı da sıkıntı yapmaz ama ben günde 2, çok sıcaksa çok yediysem 3’e kadar çıkıyorum.