muraThiLal 7 aylik bi kızım var ve adetim gecikti bende test yaptim çift cizgi çıktı bebeği bu kadar ufak olupta tekrar hamile olan var mı zor bi döneme giriş yapıyorum farkindayim henüz kan testi yaptirmadim hamilelik testinde yanilma payı varmıdır bu süreçte bana tavsiye edebileceginiz bi durum varmı acaba iki ufak bebeğin büyümesi elbette zordur ama bu durumu yaşayıp kolay geçti diyebilen varmı acaba
Mrvee33 muraThiLal canım Allah sabrını verir benim de 4 yaş olacak ama korkma var çevremde en azından ayaklarının üzerinde duracak ilk bebeğin 🤗