Bende hamile olmayı çok istiyordum, olamıyordum bir türlü amh değeri düşüklüğünden kaynaklı, hep idrar testi yapıyordum, negatif çıkıyordu, bir daha yapmayacağım diyordum sonra yaparken buluyordum kendimi, bu ay test hiç yapmadım sonra adetime 1 gün kala bir anda yaparken buldum, testi yaptım direkt ilk çizgi belirince “negatif çıktı işte gerizekalı niye erken yapıyorsun sürekli senin yüzünden stres yaşıyorum diye kendime söylenip, tuvaleti temizliyordum, idrar bardağını felan çöpe attım, arkamı dönmemle testteki çizgiyi görmem bir oldu ve o kadar çok şaşırdım ki, hiç inanamadım direkt ağlamaya başladım, bu foruma attım, herkeste pozitif dedi, sonra kan testi verdim pozitif çıktı, aylardır isteyen ve olmayan biri olarak rabbim isteyen herkese nasip etsin bana da dua edin sağlıklı sıhhatli doğurmak nasip olsun inşallah