kızlar yaklaşık 7-8 aydır korunmasız ilişkiye giriyoruz ama hala gebelik gerçekleşmedigi için bir doktora gözükmek istemiştim.
Doktor öncelikle ovulasyonumu takip etmemiz gerektiğini söyledi ve adetimin 14. günü ultrason kontörlüne çağırdı.
bende evde ovulasyon testi yaptım ve adetin 11. günü test pozitif çıktığı için, ultrasona o gün gittim,
Fakat doktor yumurtala göremiyorum o yüzden 10 gün sonra progesteron testi yaptırmami söyledi.
Progesteron adetin 19. günü 13.80 çıktı ve doktor sonuç gayet iyi, bir sorun yok denemeye devam edin diyip beni yolladı.
sizce yumurta rezervine veya farklı şeylere bakmalı mıydı?
Hala aklımda soru işaretleri var lütfen yardımcı olun