BerilGzl SevgibiR benim hemen 40 ın biraz aşağısında kağıda baktım da suan 😁doktor hiç sancıdan bahsetmedi ben de bişy hissetmedim zaten. 38+4 teyim bu arada🙄
Findikannesi Çok teşekkür ederim hepinize kızlar hepimizi Allah bi avazda kurtarsın hayırlı evlat etsin inşallah