Selam öncelikle 4.tüp bebek tedavimde çok şükür gebe kaldım evham yapma sebebim ondan,size kısaca ilerleme öyküsünden bahsedeyim siz de yorumlayın olur mu 🙏🏻 transferin 7.künü lekelenmem oldu korkarak beta verdim(hoca öyle söyledi) 39 geldi(sabah 10:00gibi),birkaç saat içinde durdu,8.gün kahverengi akıntı oldu hoca yine verelim dedi 67geldi(akşam 18:00 gibi),10.gün normal test günü 188,12.gün 575,14.gün 1720 ve bugün yani 16.gün 3785 geldi soracağım şu;önce üç kata yakın attı son test aralığında 2,2 katı gibi bu sizce sıkıntılı bir durum mu ? Transferin 15.günü kese bakın diye ısrar ettim hocanın görebileceği ancak benim göremediğim bir ultrason görüntüsü oluştu,yani keseyi de net göremeyince biraz korktum.. Sizlere yazmak istedim 🥹