kdrsln https://imgyukle.com/i/C9V8se Artı med erken test ile yaptım adetime 3 gün var ilk beş dakika içinde çok silik çıktı
Yusufunannesi_ kdrsln maalesef artık testlere asla güvenim yok. Bana da artımed erken gebelik testi yalancı pozitif çıkarmıştı. En sağlıklısı kan vermek. Rabbim hepimizin gönlüne göre versin 🤲🏻🫠👶🏻
ezgi3452 kdrsln Ben de artimed erken gebelik testi yapmıştım. Hatta ikinci çizgiyi silik olarak 5 dakikadan sonra çıkarmıştı. Tam net secemedim ama çizgin silik bile olsa pembe/lila tonlarındaysa gebelik var. Gri tonlarında ise buhar çizgisi oluyor
kdrsln ezgi3452 dediğiniz gibi pembe tonlarında hayırlısı bakalım inşallah bulunduğum yerde kan testi yaptırabileceğim bir yer yok malesef olmazsa bir kaç gün sonra tekrar testi yenilerim dönünce de kan baktırırm