1sen1ben1debebek Kızlar kıyafetleri yıkayacağım ama beyazlar ve renklileri ayrı ayrı mı yıkadınız?bişey olur mu hepsini aynı anda yıkasam
alyaruya 1sen1ben1debebek Bence ayrı ayrı yıka.Bende 34 haftalığım önümüzde ki hafta içi yıkıyıp kaldırıcam.
nevanur_srt 1sen1ben1debebek ayrı ayrı yıka bence canım ilk kez yıkanıyorlar ya renkleri birbirine geçmesin ben öyle yaptım 🌸
Semy1991 1sen1ben1debebek renk karışımı olabilir ayrı yıka canım.dusuk derecede yikayabilirsin ben sadece çamaşır sodası kullaniyordum ilk cocugumda