Merhaba, henüz 4 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve Bursa’da yaşıyorum ilk zamanlar özel hastaneye gidecek durumum yok plansız oldu. İlk kontroller için Uludağ üniversitesinden randevu alıp gittim bugün öyle değişik muamelelerle karşılaştım ki direk alttan muayene edicez hazırlanın dediler ben kabul etmedim başka bir şey yapmadılar tahlil tetkik vs. Şehir hastanesinden de randevu bulamıyorum ne yapabilirim bana yol gösterir misiniz? Muayene ücreti tahlil vs derken özel hastanelerde fiyatlar yüksek tutuyor. Veya uygun bir hastane biliyorsanız o da olur medicada bir tanıdığım sadece tahlillere 12 bin tl verdi ben onu veremem. Tecrübeli bilgili olan arkadaşlarım ablalarım bana yardımcı olup fikir verir misiniz?