Nursemom90 hastaneler SGK ya aldığı ücreti yansıtsın hanımefendi. Ben 2.500 TL muayneye ödüyorum bu 2.500 TL lik bir muayne ve gideri değil mi ki 600 TL gösteriyorlar vergi kaçırmak asıl kurnazlık olan. Ben vatandaş olarak hiç birşeyi ucuza almıyorum çünkü alırken vergisini ödüyorum, memur olarak maaşımı almadan 20 bin vergi kesiliyor benden. Hastane benden daha mı aciz durumda,yoksul durumda ki vergi kacirsin? Ya makul bir hizmet bedeli belirlesin yada belirlediği bedeli aldığında bu miktarın vergisini odesini.
@mavideniz9696